کد خبر 73898
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
فروش نقد و اقساط جک J5 آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: جک J5 به عنوان یکی از سدان های مورد علاقه ایرانیان، در ماه های اخیر توانسته سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد و در بخشنامه جدید فروش نیز به صورن نقد و اقساط در دسترس خریداران ایرانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه خودروسازی کرمان موتور به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، فروش نقدی جک J5 را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش قیمت فروش قطعی این خودرو اتوماتیک 63 میلیون و 50 هزار تومان اعلام شده است که متقاضیان می توانند با پرداخت کل این هزینه در یک قسط نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

بنا بر اعلام کرمان موتوری ها زمان تحویل این خودرو یک ماه پس از ثبت نام خواهد بود و خریداران از سود 2.5 درصدی در صورت تاخیر در تحویل خودرو، بهره مند می شوند.

فروش اقساطی:

اما اگر شما علاقه مند به خرید این خودروی زیبا هستید اما پول کافی برای این مهم ندارید، تنها کافی است از 22 میلیون و 165 هزار تومان تا 28 میلیون و 455 هزار تومان پول نقد در حساب بانکی خود داشته و با پرداخت یکی از مبالغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت، خودروی جک J5را به صورت قسطی خریداری نمایید.

تعداد اقساط بنا بر نظر شما 12، 24 و 36 ماه خواهد بود و شما 3، 7 و یا 11 فقره چک بانکی به کرمان خودرویی ها تحویل داده و در 30 روز کاری خودروی خود را تحویل خواهید گرفت.

 

کد خبر 73898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha